Mail ons
[javascript protected email address]
Welzijnslijn
(0316) 29 28 28 ma t/m vr van 09.00 tot 12.00 uur
header afbeelding
Met elkaar
voor elkaar

Spelregels ...

... mbt indienen van vragen

  1. verwoord uw vraag zo overzichtelijk en helder mogelijk
  2. er kunnen meerdere vragen worden ingediend, maar iedere vraag moet op een afzonderlijk formulier worden ingevuld
  3. de vragen kunnen bestaan uit het doen van een klusje (bv ophangen van een lamp). Maar zeker ook sociale vragen (bv samen kopje koffie drinken).
  4. maak ook gebruik van de mogelijkheid om een toelichting op de vraag te geven. Zo kan een match mogelijk sneller tot stand komen.
  5. misschien kunt  u voor een deel ook zelf iets betekenen in het oplossen van de vraag. Vermeld dit ook bij de toelichting.
  6. de tijdsduur van de inzet om een vraag te beantwoorden moet vallen binnen een half dagdeel. (ongeveer 2/2,5 uur)
  7. vragen die een langere tijdsduur hebben kunnen we helaas niet aannemen.
  8. door het insturen van het vraagformulier gaat u er mee akkoord dat de vraag op de website geplaatst wordt. (zonder vermelding van naam-, of adres-, of andere contactgegevens) 

... mbt aanmelden aanbod

  1. commerciele partijen kunnen via deze site hun aanbod (product) niet onder de aandacht brengen
  2. de Montferlandse Burendienst is de plek voor inwoners die graag wat voor een andere inwoners willen doen op basis van hun kennis, ervaring en / of talent.
  3. verwoord uw aanbod zo overzichtelijk en helder mogelijk
  4. maak ook gebruik van de mogelijkheid om een toelichting op de vraag te geven. Zo kan een match tussen aanbod en vraag mogelijk sneller tot stand komen.
  5. iedere aanbieder bepaalt, al dan niet in overleg met de Montferlandse Burendienstbepalen zelf hoelang zij willen blijven ingeschreven bij de Montferlandse Burendienst.
  6. door het insturen van het aanbodformulier gaat u er mee akkoord dat de vraag op de website geplaatst wordt. (zonder vermelding van Naam-, of adres-, of andere contactgegevens.
  7. aanbieders worden geen vrijwilliger van Welcom

... mbt de matching tussen vraag en aanbod

  1. zowel vraag als aanbod komt binnen bij de Montferlandse Burendienst
  2. zowel een vraag als een aanbod wordt gecheckt op de spelregels. Wordt hieraan voldaan, dan  worden ze zichtbaar gemaakt op de website
  3. alle matches komen tot stand op eigen verantwoordelijkheid van vrager en aanbieder
  4. de Montferlandse Burendienst is niet aansprakelijk voor de uitvoering en resultaat van de klus

Gelijk door naar: Vraagformulier | Aanbodformulier 

telefoon