Mail ons
[javascript protected email address]
Welzijnslijn
(0316) 29 28 28 ma t/m vr van 09.00 tot 12.00 uur
intro afbeelding
Kwaliteit Ook Welcom

Kwaliteit

Het volledige aanbod van Welcom heeft het kwaliteitskeurmerk HKZ. Dat wil zeggen dat Welcom beantwoordt aan de kwaliteitsnormen van de Stichting Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling Zorgsector (HKZ). Deze normen zijn gebaseerd op de internationale ISO 9001-normen. Het HKZ-keurmerk maakt zichtbaar dat het kwaliteitsmanagementsysteem voldoet aan eisen die vanuit de sector zelf, door financiers, patiënten/consumenten en de overheid worden gesteld. Dit is vastgesteld door een onafhankelijke certificatie-instelling.

Dat Welcom het HKZ- keurmerk heeft, betekent dat ze de zaken intern goed op orde heeft, de klant principieel centraal stelt en voortdurend werkt aan verbetering van de zorg- en dienstverlening.

Privacy statement Welcom

Kwaliteitsmanagementsysteem weer goed beoordeeld

Het kwaliteitsmanagementsysteem van Welcom is opnieuw beoordeeld. 

Op 6 juni 2019 heeft de externe audit plaatsgevonden. De auditor van Keurmerkinstituut heeft verschillende interviews afgenomen. Standaard zijn de directeur-bestuurder, manager en kwaliteitsmedewerker aan de beurt; dit keer werden een mantelzorgconsulente, vrijwilligers van de seniorenvoorlichting en de medewerker van De Omslag geïnterviewd.
Er werd door de auditor een bezoek gebracht aan De Omslag. 


Heeft u suggesties en/of klachten over de dienstverlening van Welcom, dan willen wij dat graag weten.

telefoon