Mail ons
[javascript protected email address]
header afbeelding
Leren & Verbeteren

Kwaliteit

Het volledige aanbod van Welcom heeft het kwaliteitskeurmerk van Sociaal werk Nederland. Het keurmerk wordt gecontroleerd en vastgesteld door een onafhankelijke certificatie-instelling.

Dat Welcom het SWN- keurmerk heeft, betekent dat de organisatie de zaken intern goed op orde heeft, de klant principieel centraal stelt en voortdurend werkt aan verbetering van de dienstverlening.

Privacy statement Welcom

Klachten

Wij doen altijd onze uiterste best om onze dienstverlening optimaal uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens gaat. Heeft u suggesties en/of klachten over de dienstverlening van Welcom, dan willen wij dat graag weten. Wij zullen dan ons best doen om samen met u tot een passende oplossing te komen. Klachten en suggesties zien we als kansen om te leren en verbeteren.

Welcom heeft een klachtenprocedure die wij volgen. Als een klacht niet door Welcom opgelost wordt kan men zich wenden tot de externe Klachtencommissie.

Hieronder vindt u het formulier om uw melding te doen:

telefoon