Mail ons
[javascript protected email address]
header afbeelding
Leren & Verbeteren

Kwaliteit, Privacy, Incidenten en Klachten

Het volledige aanbod van Welcom heeft het kwaliteitskeurmerk van Sociaal werk Nederland. Het keurmerk wordt gecontroleerd en vastgesteld door een onafhankelijke certificatie-instelling.

Dat Welcom het SWN- keurmerk heeft, betekent dat de organisatie de zaken intern goed op orde heeft, de klant principieel centraal stelt en voortdurend werkt aan verbetering van de dienstverlening.

Privacy statement Welcom

Klachten

Wij doen altijd onze uiterste best om onze dienstverlening optimaal uit te voeren. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens gaat. Heeft u suggesties en/of klachten over de dienstverlening van Welcom, dan willen wij dat graag weten. Wij zullen dan ons best doen om samen met u tot een passende oplossing te komen. Klachten en suggesties zien we als kansen om te leren en verbeteren.

Welcom heeft een klachtenprocedure die wij volgen. Eerst wordt uitgezocht of de klacht inderdaad de dienstverlening van Welcom betreft. Als dat niet zo is wordt doorverwezen naar de juiste instantie. Als de klacht Welcom betreft wordt deze besproken met de betreffende medewerker en de manager. Afhankelijk van de aard van de klacht wordt u uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek of reageren wij per e-mail. Als de manager en collega niet met u tot een oplossing komen, wordt de klacht besproken met de directeur bestuurder. Komen we na deze stappen niet tot een oplossing dan wordt u doorverwezen naar de Externe Klachtencommissie. 

Hieronder vindt u het formulier om uw melding te doen:

telefoon