Mail ons
[javascript protected email address]
Welzijnslijn
(0316) 29 28 28 ma t/m vr van 09.00 tot 12.00 uur
intro afbeelding
Kwaliteit Ook Welcom

Kwaliteit

Het volledige aanbod van Welcom heeft het kwaliteitskeurmerk HKZ. Dat wil zeggen dat Welcom beantwoordt aan de kwaliteitsnormen van de Stichting Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling Zorgsector (HKZ). Deze normen zijn gebaseerd op de internationale ISO 9001-normen. Het HKZ-keurmerk maakt zichtbaar dat het kwaliteitsmanagementsysteem voldoet aan eisen die vanuit de sector zelf, door financiers, patiënten/consumenten en de overheid worden gesteld. Dit is vastgesteld door een onafhankelijke certificatie-instelling.

Dat Welcom het HKZ- keurmerk heeft, betekent dat ze de zaken intern goed op orde heeft, de klant principieel centraal stelt en voortdurend werkt aan verbetering van de zorg- en dienstverlening.

Privacy statement Welcom

Kwaliteitsmanagementsysteem weer goed beoordeeld

Het kwaliteitsmanagementsysteem van Welcom is opnieuw beoordeeld.

Op 30 mei 2018 heeft de externe audit plaatsgevonden.

De directeur-bestuurder, managers en kwaliteitsmedewerker werden geïnterviewd en verder werden diverse activiteiten onder de loep genomen. Ten behoeve van de update naar de nieuwe HKZ- normen werd ook een uitgebreid documentatieonderzoek uitgevoerd.

Het resultaat was erg positief: er werden géén kritische punten vastgesteld.

De opmerkingen en verbeterpunten die we kregen, zijn verwerkt in het verbeterplan dat jaarlijks geactualiseerd wordt.  He beleid rond risico's en veiligheid is verbeterd, zo ook de beleidscycli.
Het kwaliteitscertificaat is voor drie jaar verlengd op basis van het nieuwe certificatieschema HKZ 2015.

Heeft u suggesties en/of klachten over de dienstverlening van Welcom, dan willen wij dat graag weten.

telefoon