Klankbordgroep van Welcom zoekt vanwege verbreding nieuwe leden! [Welcom]
Titel van de vacature
Klankbordgroep van Welcom zoekt vanwege verbreding nieuwe leden
Taakomschrijving en werkwijze
De belangrijkste taak van de Klankbordgroep van Welcom is het behartigen van de belangen van de klanten, die gebruik maken van de produkten en diensten van Welcom.
Als lid van de Klankbordgroep houdt u zich bezig met wat klanten bezighoudt en probeert samen met de andere klankbordgroepleden de dienstverlening waar dat kan te verbeteren. De klankbordgroep levert een belangrijke adviserende bijdrage aan de kwaliteit van de produkten en diensten van Welcom. en is de spreekbuis van de klanten.
De klankbordgroep komt minimaal vier maal per jaar bij elkaar om signalen uit te wisselen en de vooraf vastgestelde onderwerpen te bespreken. De klankbordgroep geeft haar advies over allerlei onderwerpen en is op die manier de spreekbuis van de klanten van Welcom.
Werksoort
Adviseren
Doelgroep
Kinderen | Tieners / jongeren | Volwassenen | Senioren | Multiculturele groepen | Mensen met een beperking
Kern
Azewijn | Beek | Braamt | Didam | ’s-Heerenberg | Kilder | Lengel | Loerbeek | Loil | Nieuw Dijk | Stokkum | Zeddam
Werktijden
De klankbordgroep komt minimaal vier maal per jaar bij elkaar.
Aantal gezochte vrijwilligers
1 – 3
Verklaring omtrent gedrag (VOG) gewenst
Ja
Onkostenvergoeding
nee
Scholing vereist
nee
Deze vacature is voor:
Bepaalde tijd. Leden van de klankbordgroep hebben een zittingstermijn van twee jaar, met een maximum van vier jaar. Een termijn kan dus eenmaal worden verlengd
Overige bijzonderheden
Klankbordgroepleden voelen zich verbonden met inwoners van Montferland. Zijn bekend met diensten, produkten en gebruikers van Welcom, of bereid zich daar in te verdiepen.
Mede door deze uitgangspunten streeft de Klankbordgroep er naar dat zoveel mogelijk verschillende Montferlandse kernen via leden vd Klankbordgroep zijn vertegenwoordigd. De klantenraad kan de voorzieningen van Welcom in overleg benutten.
Naam van de organisatie
Klankbordgroep Welcom
Omschrijving van de organisatie
Welcom vindt het belangrijk dat klanten meedenken, meepraten en ervaringen delen over de dienstverlening en advies kunnen geven. De Klankbordgroep van Welcom vertegenwoordigt de mensen die gebruik maken van de diensten van Welcom. De belangrijkste taak van een Klankbordgroep is het behartigen van de belangen van de klanten. Zij richt zich op hetgeen klanten bezighoudt en geeft waar nodig advies om de dienstverlening te verbeteren.
Vind ons ook via
Internet
Ervaringsverhaal
(Heeft u al eens een vrijwilliger laten vertellen over het vrijwilligerswerk bij uw organisatie? Dan kunt u het hier delen. Zo’n verhaal is zeker van toegevoegde waarde bij de vacature.)
Contactgegevens van uw organisatie
Organisatienaam
Contactpersoon
Dhr | mevr
(maak uw keuze door een van de mogelijkheden vet te maken)
Voorletter(s) + Achternaam
Bereikbaarheid
Telefoonnummer:
e-mail:
Postadres Vrijwilligersorganisatie
Straatnaam:
Postcode:
Plaats:
Wat is uw functie binnen de organisaties
(maak uw keuze door een van de mogelijkheden vet te maken)
Bestuurslid | Coordinator | Vrijwilliger | Anders: