Mail ons
[javascript protected email address]
Dementie Café op woensdagmiddag 10 juni in het Albertusgebouw Didam
Het eerstvolgende Dementie Café is op woensdag 10 juni van 14.00-16.00 uur in ruimte 20 van het Albertusgebouw Didam (Raadhuisstraat 3).
Het thema van deze bijeenkomst is: Praktische regeltaken, overzicht en grip houden. Met als doel inzicht krijgen wat er allemaal geregeld moet / kan worden. Uiteraard is er ook tijd om ervaringen en tips uit te wisselen.
Casemanager dementie Danielle Reukers zal hierbij aanwezig zijn om informatie te geven en vragen te beantwoorden.
Aanmelden is gewenst, maar niet verplicht. Aanmelden kan via onderstaand aanmeldformulier.
Graag tot dan!
Miranda Baars